Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгендейді. «Шаттық шеңберіне» тұрып, «Айна желісі» арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады. - Балалар, жымиып күліп, бір-бірімізге жылулық сыйлайық. Оқушылар, күлу-адамдар қатынасының да маңызды бөлшегі екенін ұмытпайық. Мысалы, езудегі жымиюдың өзіне сенімділігі, еркіндігі, достығы, мейірімділігі, қуанышы, келісімі тіпті бақытын білдіреді. Ал күлкі адамға –тыныштық, жылу, деніне саулық сыйлайды. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Топтарға бөлу: Оқушыларға Қазақстан өзендерінің аттары жазылған үлестірме қағаздарын алады. Өзен аттары: Каспий теңізі алабы: Жайық, Жем, Сағыз, Ойыл, Сары өзен Арал теңізі алабы: Сырдария, Арыс, Шу,Торғай, Ырғыз, Балқаш – Алакөл көлдер алабы: Қаратал, Лепсі, Ақсу, Іле, Сарқан 1 - топ. Каспий теңізі 2 - топ. Арал теңізі 3 - топ. Балқаш көлі
Топ басшысын сайлайды. Үй жұмысын тексереді. Үйге берілген тапсырманы Picker Wheel «Рандом шеңберіне арқылы сұрау.. Дескриптор: 2 ұпай
Оқылым алды Қызығушылықты ояту
Қазақстан көлдері туралы видео ролик көрсетіледі. «Миға шабуыл» әдісі. 1. -Қазақстанда қандай көлдер бар? 2. –Қазақстан Республикасында неше көл бар? (48262 көл ) 3. –Қазақстандағы ірі көлдерді ата - Өте жақсы балалар. Ал осы бейнероликтен алған ақпараттардың бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар? - Дұрыс айтасыздар. Яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз Қазақстан көлдері деп аталады. Сабақтың мақсатымен таныстырады. |
Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, «Айна желісі» арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады.
Оқушылар Қазақстан өзендері құятын алаптар атаулары бойынша топқа бөлініп, өз топтарына жиналады.
Ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан өзендердің пайда болуы туралы материалдар табады. Жинақы мәтін жазады. Есімдіктерді кірістіреді.
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
|
|
Қораптағы айна
Үлестірме қағаздар
Picker Wheel «Рандом шеңбері » |
||||||||||||||||||
Жаңа білім
|
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ 1-тапсырма. Топтық жұмыс. «Борт журналы» - 5 минут Мақсаты: Берілген тақырып бойынша мәтіннің түйінді ойларын оқушылар өздерінің «Борт журналына» енгізеді. Мәтінді оқып, ой тұжырымдаңдар. Тапсырма: Үш топқа үш түрлі мәтін беріледі. 1-топ: Каспий көлі 2-топ: Арал көлі 3-топ: Балқаш көлі
Дескриптор: 3 ұпай
Оқылымнан кейінгі тапсырма. ӘТН.
2-тапсырма Жұптық тапсырма
«Үндемес» ойыны
Ойынның мақсаты: Сөйлемді дұрыс құрастыра білуге дағдыландыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Ойынның шарты: Үш оқушыға орны ауысқан сөздері бар сөйлемдер жазылған қима қағаздарды су толтырылған құтыға салып беріп, оларды дұрыстап жазуға тапсырылады. Мысалы: әкелді, әжем, алма, қызыл,
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |